Ga naar inhoud

Regel verwerking bij afsluiten OUTLOOK - kan dat?


Aanbevolen berichten

Iets zoals "Outlook" bestaat niet. Wel bestaat er de (Windows) Outlook [b:9c2d8b8cc2]Express[/b:9c2d8b8cc2] en de (MS) [b:9c2d8b8cc2]Office[/b:9c2d8b8cc2] outlook. Geef dus ruim informatie over zowel je Windows- als de "Outlook" versie. Hoewel je de tip [url=http://www.computertotaal.nl/web/Artikelpaginas/Cursus-artikel/Regels-maken-in-Outlook.htm]Regels maken in Outlook[/url] al gelezen hebt, is mij niet duidelijk of de optie "[i:9c2d8b8cc2]Regels kunt u tijdelijk uitzetten door het vinkje weg te halen[/i:9c2d8b8cc2]" iets voor je is :? Voordat "Outlook" wordt afgesloten alsnog de optie "[i:9c2d8b8cc2]Regels nu uitvoeren[/i:9c2d8b8cc2]" gebruiken...... toch. Misschien een Ad-on: Auto-Mate Add-in for Outlook http://software.techrepublic.com.com/abstract.aspx?docid=704843 Of... wat ik hier mis... je gaat dieper in op je "synchronisatie-systeem". Off topic: Daarbij is het niet verstandig om je e-mail adres op internet te zetten.... of je wilt mail van spam en spammeman ontvangen.
Link naar reactie
  • 4 maanden later...
Neen, de Ad-on leverde het gewenste resultaat. Het probleem zat bij ons in het feit dat de e-mail bij ontvangst in Postvak IN gesynchroniseerd werd en een CRM systeem. Zodra je echter verwerkingsregels in OUTLOOK inbracht werkte de synchronisatie niet want de e-mail kwamen dan niet in het Postvak In terecht. Door de Ad-on kan ik nu zelfs gedifferentieerd de OUTLOOKregels laten werken op basis van tijdinterval. Hierdoor worden de e-mails eerst in het CRM-systeem verwerkt en vervolgens op basis van de OUTLOOK-regels binnen OUTLOOK verwerkt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...