Ga naar inhoud

Help met MSDos.


Aanbevolen berichten

Bedoel je uitvoerbare bestanden, dus met de extensie exe of com of batchbestanden met de extensie bat of cmd? Of nog anders? Zie je als je op zo'n bestand dubbelklikt een dosboxje voorbij flitsen? Je zegt: cmd doet het ook niet. Bedoel je daarmee dat je via Start-uitvoeren-cmd geen dosbox te zien krijgt, of dat je in de dosbox geen programma's kunt uitvoeren?
Link naar reactie
[quote:9de11b9b01="Jan bakker"]Bedoel je uitvoerbare bestanden, dus met de extensie exe of com of batchbestanden met de extensie bat of cmd? Of nog anders? Zie je als je op zo'n bestand dubbelklikt een dosboxje voorbij flitsen? Je zegt: cmd doet het ook niet. Bedoel je daarmee dat je via Start-uitvoeren-cmd geen dosbox te zien krijgt, of dat je in de dosbox geen programma's kunt uitvoeren?[/quote:9de11b9b01] Dat ik geen dosbox zie en ik zie zn boxje snel opkomen en weer weggaan als ik op een bestand druk.
Link naar reactie
De TS leest de antwoorden niet, het openen van een dos bestand kan niet zomaar, dat dient vaak te gebeuren in het command-line venster en ook dien je alles zo te hebben staan dat er überhaupt 16bits dos programma's uitgevoerd kunnen worden, ook via pif files, allemaal te lezen in de eerder gegeven links.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...