Ga naar inhoud

vista traag na nieuwe installatie


Aanbevolen berichten

hallo, Na een nieuwe harde schijf en extra geheugen een nieuwe install van vista gedaan. Ipv dat de computer sneller loopt, loopt hij vreselijk langzaam. Ik kan niet ontdekken welk proces mn cpu opvreet, het lijken meerdere processen te zijn. Perfmon, svchost vreten het meeste maar firefox pakt al 50% iemand een idee/tip specs: vista ultimate intel core2duo 6600 8800 gtx 6GB intern geheugen 1 Terrabyte western digital schijf alvast bedankt
Link naar reactie
Indexering is klaar, schijfcache staat goed. Heb de tweaks geprobeerd, echter zonder resultaat. Computer blijft vele malen trager dan dat hij was. Heb nu ook de processor temp bekeken en deze is goed. Getest met Prime95 voor 4 uur zonder fouten. Het lijkt wel of hij voor kleine bewerkingen opeens veel meer van de processor vraagt. Nog ideeen om te proberen?? In ieder geval alvast bedankt voor de suggesties.
Link naar reactie
Ik ben er nog steeds niet uit wat mijn probleem veroorzaakt. Mn hardeschijf getest met tool van de fabrikant, was goed Videokaart stability test gedaan, was goed Geheugen getest met memtest, was goed Het begint al tijdens het opstarten, ik zie het groene balkje van vista 109 keer voorbijkomen. Alle tips zijn welkom!! Groeten Okkelo
Link naar reactie
Mijn score is 4,3 , deze is van de processor. De rest zit boven de 5. Drivers van het moederbord heb ik al eerder geïnstalleerd, dit gaf geen verbetering. (eveneens geen verbetering met de andere drivers) De logboeken heb ik net bekeken, ook hier geen errors te vinden. Netwerk staat voor zover ik weet goed ingesteld, zijn daar nog bepaalde opties waar ik rekening mee moet houden?? Alvast bedankt voor het meedenken
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...