Ga naar inhoud

HELP!!! vista Business gecrased wat moet ik doen??


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal, wij hebben een laptop met Vista business erop en nu is hij gecrashed we komen niet verder dan systeem herstel en dan doet hij verder niets meer. nu kunnen we wel een nieuwe partitie er overheen zetten, maar hoe doe ik dat?? welke F knop moet ik intoetsen om te zorgen dat hij de cd neemt en daadwerkelijk afspeeld om opnieuw te instaleren?? op dit gebied ben ik dus echt een nitwit en loop hier voor het eerst tegenaan. kan iemand ons helpen groetjes Gerrie xxx
Link naar reactie
ik zal eens kijken want ik krijg maar 2 opties als ik f8 intoets en als ik f2 intoest krijg ik er meer, maar weet niet waar ik het dan zoeken moet want daar kan ik wel veel in aanpassen, alleen heb ik geleerd dat als je niet weet wat het doet je er gewoon van af moet blijven als ik op herstel aanbevolen klik duurt het heel lang voordat er iets gebeurt dus dacht ik zelf even een nieuwe partitie erop zetten, we hebben toen we de laptop kochten meteen de volledige backup gemaakt en ja ook de originele cd's zijn meegeleverd, het is een Dell laptop
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...