Ga naar inhoud

Windows mist dll bestand


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik ben hier nogal een leek in, maar wanneer ik mijn desktop opstart (heeft net een herinstallatie van XP achter de rug) dan krijg ik een bak met foutmeldingen waaronder 1 die ik niet begrijp/niet weet op te lossen. Hierin zegt hij dat hij Wmp11cfg: WMP11Cfg.exe niet kan opstarten omdat het W32N50CT.dll mist. Wat is dit en hoe los ik dit op?
Link naar reactie
Gezien de naam lijkt het mij een onderdeel van Windows Media Player versie 11. Ik heb versie 11.0.5721.5145 maar ik heb geen W32N50CT.dll op mijn pc gevonden. Het lijkt mij dat je via software de huidige versie wmp deinstalleert om dan na een herstart wmp weer te installeren. Wacht nog een paar uur om te kijken of anderen ook voor deze oplossing kiezen of dat er nog wat anders uit de hoge hoed komt.
Link naar reactie
Ik heb Media Player 11 erop gezet, maar nogsteeds deze foutmelding. Echter nu nog iets stoms: Deze foutmelding keert zich een paar keer terug nadat je op ok klikt (dat was eerst ook al), maar nu komt ie 2x terug en bij de 3e keer reageert de pc niet meer op de klikken van de muis maar nog wel op het bewegen van de muis :? :roll:. Ook de 'Start' knop op het toetsenbord werkt nog, alleen met de pijltjestoetsen door het startmenu gaan werkt ook dan niet meer. Windows..... :evil:
Link naar reactie
a. twéé virusscanners actief op eenzelfde systeem is vragen om problemen want die lopen mekaar voor de voeten (of had je eerst ... en dan pas de andere - dan zwijg ik :D ) b. je hebt blijkbaar géén beveiliging tegen spy- en malware? Dan is het volgens mij zeker tijd voor zo'n logje. Installeer daarom ook Spywareblaster (ff googelen) - freeware - werkt preventief, zie je dus niet aan het werk - wekelijks zèlf te updaten. Installeer daarnaast ook Spybot of adaware (beiden freeware, beiden goed, beiden met on-time-protection) Zelf heb ik Spybot, maar adaware is ook / even goed. Moet je geregeld ook zelf updaten.
Link naar reactie
Ik had eerst AVG, daarna Norman genomen (wel tijdje met alle 2 tegelijk, totdat dit inderdaad problemen gaf. Toen heb ik AVG eraf gegooid) Spybot en Adaware heb ik allebei wel eens gebruikt, alleen heb ik van vele kanten gehoord dat dit ook veel troep oplevert. Dus toen dat er ook maar afgegooid. Spywareblaster is te proberen. Het gaat overigens om een pc voor een extern bureaublad (met bestanden op een extern schijfje). Dus het is niet zo'n groot probleem, maar hij moet wel werken en zonder muis heb je er niets aan :roll: EDIT: Heb Windows er gewoon nogmaals opnieuw op gezet, nu geen problemen meer met de muis. Ook het .dll foutmeldinkje blijft nu wel vaker weg. Een enkele keer bij het opstarten wil deze nog wel eens naar voren komen.
Link naar reactie
[quote:dcd8adcbdd="Chorro"]Spybot en Adaware heb ik allebei wel eens gebruikt, alleen heb ik van vele kanten gehoord dat dit ook veel troep oplevert. [/quote:dcd8adcbdd] Dit is het eerste dat ik hiervan hoor. Wat bedoelt men dan met 'troep' ? Toch zeker geen spy- of malware want ik laat geregeld een HJ-logje nakijken èn scan dan af en toe nog eens met een apart programma en heb zelden of nooit spyware. Ik begrijp dus niet wat men met die 'troep' bedoelt. (en zelf heb ik spybot al jaren op mijn systeem staan) Wat je probleem betreft, lijkt het mij aan die WMP11 te liggen en zou een herinstallatie ervan moeten helpen. 'k Ben ook al op de foutmelding aan het zoeken geweest maar 'k heb niets gevonden. 'k Kan je er dus spijtig genoeg niet bij helpen...
Link naar reactie
Maak je "local settings" / temp folder maar eens leeg. Dat was bij mij ook de reden dat ik steeds dll foutmeldingen kreeg. Een setup wordt meestal uitgepakt in een tijdelijke map (local settings/temp) en die map is dan blijkbaar "te vol" . Ik had dat nadat ik een paar keer Via Ghost 2003 mijn XP had teruggezet. In de backup had ik toen blijkbaar een hele grote temp map , en kreeg meteen na het terugzetten allemaal dll fouten. Vandaar....
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...