Ga naar inhoud

Problemen niet-werkende browsers en afsluiten Vista


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik zit sinds een maand met een gek probleem met mijn laptop, een probleem waar overigens ook mijn vaders laptop mee kampt. Het probleem: Als wij onze laptops aanzetten en het internet gebruiken, is het eerste halfuur probleemloos maar na verloop van tijd werken alle browsers (Mozilla Firefox en Internet Explorer) niet meer. Dat wil zeggen: ze kunnen geen verbinding meer maken met de internet sites. We krijgen berichten in de trend van 'ook al lijkt het adres te bestaan kan er toch geen verbinding worden gemaakt'. Download programma's, Windows Media Center en MSN Messenger werken dan echter wél nog. De verbinding met het internet is er dus nog steeds. Mijn vader dacht dat het aan de virusscanner/firewall lag. We gebruiken beide hiervoor AVG Guard (Free) en Zonealarm, maar het verwijderen van beide programa's levert niets op. Het ligt tevens niet aan het netwerk, het probleem komt op bij gebruik van ieder netwerk. Het leeghalen van de internet geschiedenis is ook geen oplossing. En dan nog iets, een gevolg van dit: Na gebruik van het internet sluit mijn computer niet af zoals het zou moeten, het kost nogal wat tijd (5 min) om de computer af te sluiten, terwijl het normaal gesproken meer een paar seconden zou moeten duren. Foutcontrole, schijfopruiming en defragmentatie maakt niets uit. Waar zou het aan kunnen liggen? Ik hoor graag van jullie, het is nogal een irritant probleem dat we graag op zouden willen lossen. vriendelijke groet, Emiel
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...