Ga naar inhoud

Probleem met terugkerend inlogscherm Windows XP


Aanbevolen berichten

Hallo mensen, dit is mijn eerste bericht hier, maar meteen met een vraag.... Afgelopen week heb ik op mijn laptop een windows update gekregen. Daarna begonmijn Norton antivirus te scannen op uitgaande email, waarbij mijn taakbalk helemaal vol liep met de icoontjes voor het scannen van uitgaande mail en er zeer veel pop-ups kwamen met foutmeldingen mbt. uitgaande emails. Omdat ik alleen met online mailprogramma's werk was dit vreemd, heb ik de live-update van mijn Norton antivirus gedaan en de scan van uitgaande emails uitgezet. Daarna heb ik gisteravond een volledige systeemscan uitgevoerd. Vandaag echter wil mijn latop niet meer goed opstarten. Het opstartproces lijkt goed te verlopen maar uiteindelijk krijg ik het inlogscherm met mijn eigen gebruikersnaam en het inlog-icoon. Als ik hierop klik komt in een flits mijn bureaubladachtergrond (zonder taakbalk, pictogrammen etc) tevoorschijn maar verdwijnt meteen weer waarna ik nog kort de melding zie dat de gebruiker weer afgemeld wordt. Wat is hier aan de hand en hoe kan ik dit oplossen? Is het een ' bekend' probnleem? Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.....
Link naar reactie
Nee, het is nu 1x gelukt om in veilige modus op te starten maar dan verschijnt het keuzescherm met een administrator login en de login met mijn eigen gebruikersnaam. Bijd e keuze voor administrator start windows ook verder op maar meldt de administrator ook meteen weer af. Ik heb van mijn laptop (Asus) wel een recovery cd rom gevonden. Raak ik mijn databestanden kwijt als ik van deze cd rom gebruik maak? (er wordt gewaarschuwd dat de 1e partitie aangepast (of gewist?) zal worden.
Link naar reactie
[quote:b46062484c="Anjo"]Heb je hier iets aan ? http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?p=852441 suc6 anjo[/quote:b46062484c] Dit is inderdaad precies mijn probleem, maar ik heb bij mij nieuw gekochte laptop toendertijd geen windows XP cd rom gekregen en mijn laptop heeft geen diskettedrive. Wel heb ik een recovery cd rom van Asus maar raak ik data kwijt in de 1e partitie als ik die gebruik? En is dit sowiezo wel verstandig om te doen? Ik gebruik graag die oplossing zoals in het andere topic vermeld is maar kan dit op een andere manier dan met de XP cd rom? (of is mijn Asus recovery cd een soort van windows cd? Wel alvast bedankt voor de tip!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...