Ga naar inhoud

Printer werkt niet meer en is mijn video kaart/chip goed?


Aanbevolen berichten

Beste allemaal, Waarvoor ik eigelijk even hier een berichtje typ is mijn printer probleem. Ik heb thuis een goed lopend netwerk tussen 5-8 computers. Waaronder vista home, xp home, xp pro. Nu had ik op mijn laptop (vista home) mijn printer gedeeld die aan mijn desktop hangt (XP pro) en dit werkte perfect. Alleen sinds een korte tijd wil hij vanaf mijn laptop ineens niet meer printen, en geeft hij de volgende fout melding : [b:34d7f08875]Afdrukken in windows is niet mogelijk vanwege een probleem met de huidige printerinstelling[/b:34d7f08875] Nu heb ik zelf het gevoel dat ik het stuurprogramma even overnieuw moet installeren alleen weet ik niet waar ik die kan verwijderen, als ik via printers -> mijn printer verwijder, verwijderd hij niet de stuurprogramma's. Op alle andere computers werkt het "netwerk printen"nog wel en ook kan ik van mijn laptop gewoon bij de bestanden komen op mijn desktop dus met het netwerk lijkt er weinig mis te zijn. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen hiermee. Verder heb ik nog een vraagje: Ik heb in mijn laptop een Radeon 3470 videokaart/chip als jullie een cijfer mochten geven tussen de 1 en de 10 welk zou dat dan worden? en welke game zou ik als zwaarste game mogen beschouwen die ik kan spelen op de laagste instellingen? Ik hoor snel van jullie ! Groetjes, bignick1
Link naar reactie
printprobleem: verwijder in het printeroverzicht de genoemde printer, en start de pc opnieuw op, en maak opnieuw de bewuste printer aan. daarmee wordt de besturingssoftware van de printer opnieuw geïnstalleerd, en zou de boel weer moeten werken als op de eerste dag. een enkele keer zie je wel dat bij een vista/xp-combi de boel pas werkt als je eerst op de vista de printer als ´eigen´ printer een keer hebt geïnstalleerd, maar omdat alles eerder goed werkte denk ik dat je met eerste methode een heel eind komt. videokaarten: heb ik geen verstand van
Link naar reactie
Ten eerste hartelijk dank voor je antwoord, weer wat geleerd.. Verwijderd overnieuw opgestart en inderdaad hij begon een nieuwe stuurprogramma te instaleren. Alles leek goed te gaan totdat ik mijn testpagina wilde afdrukken, hij komt weer met de zelfde fout en ik kan er echt niet achter komen wat ik nu fout doe. Hij deed het eerder gewoon normaal en dat vindt ik juist het rare aan dit verhaal, ik heb verder niks vreemds gedaan ofzo. Hoop dat er nog meer suggesties zijn, Hoor snel van jullie ! De groetjes !
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...