Ga naar inhoud

setup mist dll bestand op laptop met XP pro sp3


Aanbevolen berichten

Hoi medestrijders! Ik heb gisteren een (reeds eerder gebruikte) Ghost image van mijn C partitie teruggezet. Nu heb ik het wornderbaarlijke fenomeen dat ik bij het installeren van sommige programma's de melding krijg dat hij een bepaalde dll file mist. Draai ik dezelfde setup (een kopie van de originele files van hierboven) op een andere XP machine met precies hetzelfde besturingssysteem dan draait de setup zonder een probleem! Ik kan nergens op internet een oplossing voor dit probleem vinden. Overal wordt heel specifiek op een bepaalde dll ingegaan, maar dat is dus niet de issue.Want het werkt op een andere pc wel gewoon. wie kan me helpen? Thnx
Link naar reactie
het is dus maar de vraag of je op een ander systeem waarop je dezelfde image zou plaatsen niet óók die dll zou missen...... het is een beetje glazen bol werk, zoals je het brengt.. als het op internet over een specifieke dll gaat.... dat gaat het bij jou toch ook, neem ik aan? om welke dll gaat het: is dat een standaard windows dll of een die in het originele systeem misschien wel op een andere partitie stond? kortom: wees eens wat specifieker....
Link naar reactie
nee ik zei namelijk: [quote:24938a81e5]Draai ik dezelfde setup (een kopie van de originele files van hierboven) op een andere XP machine met precies hetzelfde besturingssysteem dan draait de setup zonder een probleem! [/quote:24938a81e5] Wat ik inderdaad niet had vermeld is dat de setup een "self extracting" setup was, en dat de dll dus uit het exe bestand zelf moest komen. Maar wat ik nu dus weet is dat de exe file dus zijn bestanden uitpakt in de "tmp" map van local settings. Dit ging bij de ene PC goed (tmp map nog niet vol) en bij mijn laptop dus niet. Ik denk dat er een maximale groote voor de tmp map bereikt is of zo... En het zou pas echt glazen bol werk zijn als ik niet meteen de oplossing erbij gepost had. Toch?
Link naar reactie
nou ja, een pc met hetzelfde besturingssysteem is niet per definitie ook een pc waar dat besturingssyteem met dezelfde image opgezet is. toch....? dat een normale temp map aan een mximum gebonden is: ik zou niet weten hoe dat in te stellen, behalve dan via de instellingen van ie voor de map met tijdelijke internetbestanden. als je die file uitpakt in een andere directory, zie je dan wel die dll?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...