Ga naar inhoud

Foutmeldingen Windows XP


Aanbevolen berichten

Hallo iedereen, Ik heb een probleem met Windows XP. Als ik aan het zoeken ben door mijn Program Files of aan het gamen ben krijg ik soms een melding van WXP: Er is een fout opgetreden, dit programma moet worden afgesloten. Weten jullie misschien waardoor dat komt en hoe ik het op kan lossen? (WXP geeft de melding alleen bij bepaalde files/games.) Bij voorbaat dank, Shawn Garsed
Link naar reactie
Ik gebruik AVG Anti-Virus en een ZoneAlarm Firewall. De game waarbij ik die melding krijg is Metal Gear Solid. Nu ik erover nadenk, de melding zegt niet dat het programma moet worden afgesloten, maar dat de bewerking moet worden afgebroken (sorry, ik was vergeten wat er ook alweer precies stond in die melding :oops: ). M.b.t. de Program Files, het enigste wat ik doe is mijn files bekijken en meer niet, hoewel de files wel gedownload zijn (ik bewaar mijn video- en audiofiles daar). De game (MGS) is ook gedownload.
Link naar reactie
hmm...., ik denk dat je dat spel best eens zou uninstallen, de pc herstarten en het (evt een nieuwe versie downloaden) opnieuw installeren. blijft dat vreemde gedrag als je (kennelijk in de windowsverkenner?) naar je files gaat kijken.... de combinatie avg en za is al vaker oorzaak geweest van merkwaardige problemen. zorg (uitvinken via start-uitvoeren-type: msconfig - geeft enter-tabblad opstarten, te verlaten via toepassen en ok, en een herstart) er eens voor dat geen onderdeel van za meer opstart, en kijk eens wat er dan gebeurt.....
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...