Ga naar inhoud

Wijzigingsdatum klopt niet


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, Ik heb een vraagje met betrekking tot een wijzigingsdatum van een aantal files die niet kloppen. Een aantal JPEG files staan bij mij in windows xp op een wijzigingsdatum van 23-1-2009 terwijl ik die later heb aangemaakt dan wel heb gewijzigd. Mijn systeemtijd klopt echter wel met de werkelijke tijd. Is hiervoor een mogelijke verklaring? Kan er misschien iets fouts zijn in het register of iets dergelijks. Alvast bedankt voor het beantwoorden van mijn vraag. Met vriendelijke groet, Mark
Link naar reactie
hernoemprogramma´s worden vooral gebruikt om wat helderheid te scheppen in fotomappen: meestal is de naam van zo´n bestand een paar letters en een volgnummer, en dat bladert natuurlijk niet lekker. er zijn ook rename-programma´s waar je ook kunt sleutelen aan datums en tijdstippen m.b.t de te hernoemen files. en zo zou het kunnen dat er ongewild een andere ´aanmaak´tijd is ingesteld.... een andere oorzaak zou ik niet weten te noemen, nu je zelf aangeeft dat de systeemtijd steeds correct was.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...