Ga naar inhoud

Windows melding "Message Queuing service"


Aanbevolen berichten

Hoi, Regelmatig gebeurt dat het beeld van mijn laptop(XP) verandert in allemaal horizontale streepjes. Er is dan verder niets meer te zien op het beeldscherm en het enige wat ik dan kan doen is geforceerd uitschakelen en opnieuw opstarten. Bij het opstarten verschijnt dan de Windows melding "Message Queuing Service". Na een poosje normaal beeld begint het opnieuw. Wie kan mij helpen? Vast bedankt
Link naar reactie
Geen gele driehoeken. Wel merk ik nu dat de laptop soms niet opstart(had mijn zoon niet verteld!!) het scherm blijft dan zwart en start steeds opnieuw op. Na een paar keer geforceerd uitschakelen en opnieuw opstarten start ie wel op. Vervolgens komt de melding Message Queuing Servide in beeld. werpt dit misschien nieuw licht op de zaak? vast bedankt
Link naar reactie
Ondertussen ben ik er achter gekomen dat het opstartprobleem en de MQS melding niet met elkaar te maken hebben. In Configscherm, Systeembeheer en Services is de MQS terug te vinden en ook uitschakelbaar. De melding komt nu niet meer terug maar het opstartprobleem blijft. Vraag is verder natuurlijk of het verstandig is dat die MQS uitgeschakeld blijft? En wat kan ik met dat opstartprobleem? Vast bedankt
Link naar reactie
Ik ga nogmaals zoeken op de windows site. Hoewel al weer een hele poos geleden las ik allerlei tips om je pc sneller te maken. Zo stond er ook bij om het Xp logo bij opstarten weg te laten. Hierdoor zou de pc sneller opstarten. ik weet niet meer zeker maar ik dacht dat dit via uitvoeren en msconfig en dan het vinkje weghalen bij Boot/log. Deze heb ik weer terug gezet maar heeft geen resultaat. Overigens is het logo nog steeds niet te zien bij opstarten(en sneller is tie volgens mij ook niet) Greetzz
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...