Ga naar inhoud

Outloook Express: mails in archief folder niet in OE zelf


Aanbevolen berichten

hallo allemaal, Betreft: XP/SP3, Outlook Express. 1. Toont mails niet Ik heb de locatie van het archief van Outlook Express veranderd; op een andere partitie gezet. Nu zie ik in de verkenner in de folder IN wel dat er veel in zit maar zie ze niet in Outlook Express zelf. iemand een idee? 2. mail comprimeren het kan zijn dat ik tussentijds 'gecomprimmeer' heb; Outlook Express vraagt daar soms om. Ik begrijp dat daardoor de berichten, van Verwijderde items' echt verwijderd zijn. Kun je die nog terug halen? dank theodosius .
Link naar reactie
je ziet dus kennelijk aan de omvang in mbs dat er ´veel inzit´ in je postvak in. dat je dat niet ziet in de lijst die je in oe kan zien, zegt niet zoveel: ook de bijlagen zitten in de map ´postvak in.dbx´...... rechtsklik eens in oe op een van de woorden bovenaan de lijst en kies kolommen. zet een vinkje bij bijlagen, en schuif ´bijlagen´ helemaal naar boven. je ziet nu altijd hoe groot een mailtje met bijlagen is..... na comprimeren nog iets terughalen kan je m.i. vergeten.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...