Ga naar inhoud

PC met Kwaaltjes


Aanbevolen berichten

De laatste tijd heeft mijn PC steeds meer allerlei kleine "kwaaltjes". Het systeem loopt op zich stabiel, maar als zo'n klein euvel om de hoek komt kijken, moet het systeem dikwijls 1-2x gerestart worden voordat weer alles lekker loopt. Mijn PC heeft de volgende kwaaltjes: - De HDD Led blijft vaak constant branden zonder dat er enige hardeschijf activiteit is. (bijna dagelijks) - Als ik Deze Computer open krijg ik af en toe "0 Objecten" onderaan in beeld te zien en is het scherm wit. Dan verschijnt er een zandloper en kan ik niets meer behalve op kruisje klikken. Dan komt er te staan "Reageert niet meer". Dan maar CTRL+ALT+DELETE. Als ik dan op de explorer.exe "taak beeindigen" doe, krijg ik deze daarna ook niet meer gestart en zijn alle icoontjes, schermen en balken weg. Enige wat ik dan nog kan doen is op de reset knop drukken, terwijl taakbeheer en mn muis gewoon nog reageerd. (gebeurd 1x per 2 weken) - De PC sluit zich niet meer af. Als ik op Start --> Uitschakelen klik, dan meld windows mij af, komt er dat blauwe scherm "Windows wordt afgesloten" en dat blijft dan zo staan. Ik hoor dat de schijven worden uitgeschakeld, maar de PC blijft aan. Ik moet hem dus op de knop uitzetten. (probleem is er altijd) - Af en toe "stottert" de PC. Dan hangt hij voor 5 seconden vast en loopt daarna weer perfect verder. Dan moet ik de PC restarten (meestal 2x want de 1e keer ziet hij mn hardeschijf niet) en dan is het euvel over. (Gebeurd 1x per 2 weken) Een lijst met kleine irritante kwaaltjes dus. Als iemand weet hoe ik ze kan verhelpen ben ik dankbaar ! Overige informatie; E6750 2GB DDRII 1066Mhz 8800GT Geheugen reeds getest met memtest86+, alles ok Hardeschijven zijn in orde (2x SATA HDD"s) 2 SATA Loopwerken (1x brander en 1x schrijver) Windows XP Pro SP3 Bijvoorbaad dank !
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...