Ga naar inhoud

PROBLEEM - windows verkenner doet het niet


Aanbevolen berichten

hallo, ik heb een heel irritant probleem : als ik op mijn eigen account inlog komt er telkens een melding met ''windows verkenner doet het niet meer'' en dan word hij afgesloten ( exporer.exe ). ik heb al een systeem herstel gedaan maar het helpte niet maar als ik op een ander account ga werkt alles prefect. enig idee ? (ik heb gister nog een grondige virusscan gedaan en de computer of fouten gecontroleert ) groetjes -niel- BTW : ik heb windows vista home premium
Link naar reactie
Mogelijk staat er iets in je opstartsysteem welke steeds vast loopt. Te vinden bij start - (alle) programma's - opstarten Werkt de verkenner wel goed als je deze handmatig start? Windowstoets + e of via je startmenu. Je kan ook nog proberen om alle zaken in msconfig (Windowstoets + r) alles uit te zetten bij het tabblad opstarten. Ook kan je als het niet te veel moeite is je gebruikersaccount verwijderen en opnieuw aanmaken. Let daarbij dan wel op dat je je documenten en dingen op je bureaublad even veilig stelt.
Link naar reactie
[quote:70f4a348d4="BertHier"]Mogelijk staat er iets in je opstartsysteem welke steeds vast loopt. Te vinden bij start - (alle) programma's - opstarten Werkt de verkenner wel goed als je deze handmatig start? Windowstoets + e of via je startmenu. Je kan ook nog proberen om alle zaken in msconfig (Windowstoets + r) alles uit te zetten bij het tabblad opstarten. Ook kan je als het niet te veel moeite is je gebruikersaccount verwijderen en opnieuw aanmaken. Let daarbij dan wel op dat je je documenten en dingen op je bureaublad even veilig stelt.[/quote:70f4a348d4] ik heb bij start - opstarten gekeken en er staat alleen maar 1 progje. en als ik hem handmatig opstart doet hij het ook niet. en msconfig heb ik gekeken maar er is niets speciaal´s. het is precies het zelfde als vorige week toen alles nog wel werkte. maar ik heb de problemen sinds ik een film heb gedownload. ( het is moeilijk om die te virusscannen omdat die vervelende verkenner telkens vastloopt en het is ook geen gedeelt bestand en verwijderen is precies het zelfde probleem als virus scannen )
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...