Ga naar inhoud

Mappen onder My Network Places ineens niet meer zichtbaar


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb een probleem bij het benaderen van mappen op mijn NAS via de Windows Verkenner... Als ik normaal gesproken met Windows Explorer onder My Network Places de mappen op de NAS wil benaderen gaat dat altijd heel snel en worden ze allemaal keurig onder elkaar zichtbaar en benaderbaar onder My Network Places… Vandaag wilde ik even iets installeren via de Install map op de NAS en ging dus met de Verkenner naar My Network Places en klikte hier de bewuste map aan. Hierop werden ineens alle submappen van My Network Places gesloten en bleef alleen My MSN websites zichtbaar….Ik kom niet verder meer dan My Network Places -> Microsoft Windows Network -> Mijn netwerknaam...De zandloper blijft daarna langdurig hangen en soms komt er zelfs zo’n Windows Error Report melding…Kortom: de Verkenner crasht… Ik heb al van alles geprobeerd: opnieuw ingelogd, F5 en opnieuw opgestart…De mappen op de NAS die ik heb gemapt met een drive-letter zijn overigens wel gewoon te benaderen, dus daaraan lijkt het niet te liggen... Dit alles gebeurt trouwens alleen onder mijn account. Via de andere accounts kan ik de mappen wel zien… Heeft iemand een idee wat er aan de hand kan zijn..?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...