Ga naar inhoud

stations-letter stabiel houden


Aanbevolen berichten

Om één of andere reden veranderen af en toe de stationsletters voor mijn USB-aansluitingen. Behalve F en G voor 2 cd-stations heb ik er een paar voor fototoestellen (2x), een uitwendige harde schijf (H)en een voor allerhande zaken.En dan nog 2 langzame die ik niet gebruik.Graag zou ik zien dat de belettering nu stabiel blijft.
Link naar reactie
Als je de apparaten elke keer op dezelfde USB poort aansluit zou de stationsletter hetzelfde blijven, zodra je op deze poort een ander apparaat aansluit zal deze weer een andere drive letter krijgen. Als je genoeg USB poorten hebt, zou je als je het apparaat elke keer op deze poort aansluit dezelfde driveletter moeten krijgen.
Link naar reactie
mijn Nikon S5 zit in/op een "craddle"(reuze makkelijk), mijn Panasonic DMC LX3 aan een snoertje met zo'n kleine stekker (ook in een eigen USB aansluiting) de extra harde schijf zit sowieso op een vaste plaats, en aan de variabele USB-kabel meestal een kaartlezer of een USB-stickie. Dus m.i. is dat allemaal (vrijwel) hetzelfde.
Link naar reactie
[quote:8923d7101a]en aan de variabele USB-kabel meestal een kaartlezer of een USB-stickie[/quote:8923d7101a] Bij deze twee zal dan hoogst waarschijnlijk de driveletters veranderen. Ook een optie is het om drive letters te kiezen aan het einde van het alfabet. Via start>uitvoeren>diskmgmt.msc kan je de driveletters aanpassen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...