Ga naar inhoud

Onbekende bestanden in mijn C:\


Aanbevolen berichten

Ik zat laatst eens alle zinloze bestanden en mappen te verwijderen, en kwam toen een aantal vage dingen tegen op mijn root (C:\) map. De meeste heb ik kunnen acherhalen, behalve: AnalysisLogApi.sr1 AnalysisLog.sr0 en LogiSetup.log Weet iemand wat dit voor bestanden zijn, en of ze nodig zijn? Kan ik ze verwijderen, of zijn ze essentieel? Ze zien er uit als logs, maar krijg ik write errors als ik ze verwijder, of is de info in de setuplog nodig voor een deinstallatie?
Link naar reactie
LogiSetup.log schijnt van je webcam te zijn, logbestanden van progjes zijn meestal niet noodzakelijk. Wat ik meestal in zo'n gevallen doe: de bestanden/mappen gewoon hernoemen door er vb mijn naam achter te plaatsen. (vb AnalysisLogApi.sr1.passer - je windows gilt dan wel van: ja maar je kan dit bestand niet meer gebruiken, ben je wel zeker ??? - dan gewoon ja zeggen) Ondervind ik na een tijdje geen hinder van programma's die niet meer werken, dan kieper ik ze gewoon de prullenbak in. (het voordeel van je naam er achter te plaatsen is dat je ze later altijd blijft herkennen) Maar volgens mij kunnen die drie dingen alledrie rustig gemist worden.
Link naar reactie
Het bestand AnalysisLog.sr0 zou bij de installatie van een Game kunnen zijn geplaatst. Op de site van Eidos wordt er gesproken over dit bestand.[code:1:1915ef0caa] http://forums.eidosgames.com/archive/index.php/t-53724.html[/code:1:1915ef0caa] Ongeveer op het midden van deze pagina staat een commentaar van Jumpin_Jebus: kijk bij punt 7. Ook het bestand AnalysisLogApi.sr1 heeft met Games te maken: zie op [code:1:1915ef0caa]http://files.filefront.com/AnalysisLogApisr1/;13036839;/fileinfo.html.[/code:1:1915ef0caa] Ik denk dat je ze inderdaad het beste kunt hernoemen zoals in de eerdere reactie is gemeld; als er dan tijdens het spelen van je games niets mis gaat kun je de bestanden verwijderen. :o
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...