Ga naar inhoud

kan een snelkoppeling van het bureaublad niet verwijderen


Aanbevolen berichten

hallo allemaal, ik heb een snelkoppeling naar een toepassing gemaakt, maar nu ik het wil verwijderen lukt het niet. het lukt ook niet om heb te verplaatsen. ik krijg de melding dat de toepassing waar de snelkoppeling van komt zich niet langer bevind op zijn plaats. kan iemand mij helpen hoe ik dit bestand kan verzijderen (ccleaner ziet het bestand niet eens maar de andere snelkoppelingen ziet hij wel, hoe kan dit) help A.U.B.
Link naar reactie
Helaas kan ik alleen maar melden dat ik eenzelfde probleem heb. Icoon staat op het bureaublad en zou volgens de eigenschappen ook in de map ....gebruikersnaam\bureaublad.... moeten staan. Is echter in geen enkel bureaublad - map te vinden. Verwijderen kan niet. Foutmelding zegt dat xx.lnk zich niet in de betreffende map bevindt. En dat klopt dus, als je in die map kijkt staat het betreffende icoon er niet in.
Link naar reactie
Ben jij paranormaal begaafd of zo? :lol: :lol: :lol: Stond net op het punt om te posten. Ik heb de afgelopen dagen diverse pogingen gedaan om van dat onnodig icoon af te komen. Zonder succes. Systeem o.a. diverser keren opnieuw opgestart, allemaal zonder succes. Liet daarnet MBam even routinematig de boel controleren en ineens was het icoontje weg!!! Noem mij maar simpel maar volgens mij heeft dat helemaal niets met elkaar te maken. Bovendien werd er niets van malware gevonden door MBam zoals ik ook hoopte/verwachtte. Nou ja, probleem opgelost zullen we maar denken. :D
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...