Ga naar inhoud

Van partitie C naar partitie D


Aanbevolen berichten

ik ken eigenlijk geen programma´s die zo´n optie hebben, dus moet je denk ik zeggen dat alle programma´s dan opnieuw geïnstalleerd moeten worden.. de verknopingen in het register zijn zodanig gecompliceerd dat het netjes deïnstalleren, ccleaner laten draaien en opnieuw installeren altijd sneller is dan een handmatige zoektocht om alle verwijzingen weer oké te krijgen.
Link naar reactie
[quote:079b870150="dehart"]Hoe kan ik de diverse programma's die op de systeem partitie C terecht zijn gekomen, overbrengen naar mijn data partitie D, rekening houdend met registerinformatie? OS is XP-home. Gr.[/quote:079b870150]C is dus de programma partitie en D de data-partitie... en toch wil je programma's van C naar D overbrengen. deze logica ontgaat me als je D dus Data noemt..
Link naar reactie
Met programma's bedoel ik dan, geen systeem programma's, maar games, schoonmaak-, belasting prog. e.d., die niets met Windows te maken hebben. Sommige nemen vrij veel ruimte in beslag. Er zijn ook programma' s die helemaal niet vragen waar je die weg wilt zetten, maar automatisch naar de C partitie schrijven. In het verleden heb ik wel een programmaatje gehad, iets met EZ-?????, maar dat heb ik niet meer. Het moet wel te doen zijn. Mischien dat "AppMover" iets is, hoewel shareware, zag ik. Gr.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...