Ga naar inhoud

"Zoeken naar meer afbeeldingen" werkt niet!


Aanbevolen berichten

Ik wil een andere afbeelding hebben voor mijn gebruikers profiel in Windows Vista maar als ik op "Zoeken naar meer afbeeldingen" click gebeurt er niks. Hier is een screenshot om 100% duidelijk te maken waar ik het over heb. [img:113c25447a]http://img5.imageshack.us/img5/6273/uwafbeeldingwijzigen.png[/img:113c25447a] Heeft iemand hier enig idee waarom het niet werkt, of hoe ik dan op een andere manier een ander plaatje kan kiezen?
Link naar reactie
[quote:138d793650="The Dragon"]Er gebeurt niets omdat je zelf afbeeldingen had moeten downloaden op je computer. Je kan je afbeelding wel wijzigen in de voorbeelden die je nu ziet staan.Als je rechts op een ander plaatje klikt dan krijg je een andere afbeelding.[/quote:138d793650] Als je op die knop drukt kan je zoeken door mappen naar andere afbeeldingen. En die heb ik wel, maar als ik op die knop druk kan ik niet zoeken op mijn laptop naar andere afbeeldingen. En als je op rechts op een ander plaatje klikt gebeurt er niks.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...