Ga naar inhoud

[VISTA]Mappen terug naar oorspronkelijke config.


Aanbevolen berichten

Hallo. Ik heb ruim 70GB aan muziek op mijn pc staan, netjes georganiseerd in mappen. Eerste de muziekstijl, dan nog mappen met "losse nummers" , "va albums" en "albums", alles duidelijk enzo. Nu heb ik bearshare gedownload, dir verandert om naar te downloaden, krijg ik een pop-up schermpje: Wilt u de bibliotheek herorganiseren?. Ik nam aan dat dat gewoon de library in het programma is.. Nu staan al mijn mappen onder elkaar. Geen subcategorie, niets. Sommige artiesten hebben een eigen map, sommige staan als losse mp3 in de hoofdmap "muziek". Dit is behalve storend ook nog is enorm onoverzichtelijk. Is er een manier om de mappen terug te zetten naar de vorige configuratie? Dus naar de indeling zoals ze hiervoor stonden? Ik heb als systeemherstel gedaan maar die haalde niets uit.. Gr, Sander
Link naar reactie
[quote:b3d9d5e100="The Dragon"]Sory ik zat 3 dingen tegelijk te doen. Heb je download al verwijderd?En gekeken hoe de situatie dan is?[/quote:b3d9d5e100] Geen probleem. Je bedoelt bearshare verwijderen? Volgens mij helpt dat niet, want de mappen staan in principe los van bearshare.. maar zal 't is proberen. EDIT: Bearshare verwijdert en pc gereboot. Mappen staan nog steeds hetzelfde.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...