Ga naar inhoud

IE8: Muiswijzer wordt wat "static"...


Aanbevolen berichten

Ik heb IE8 geïnstalleerd. Op zich werkt ie prima, maar ik merk dat mijn muisaanwijzer bij het scrollen door mijn Favorietenlijst wat onrustig gaat reageren: Het lijkt wel alsof ie wat blijft "plakken".....Ligt dat aan mijn computer, of hebben meer mensen daar last van? Ik gebruik overigens een draadloze led-muis van Logitech. Het is natuurlijk geen groot probleem, maar ik vraag me nieuwsgierig af waar dat door zou kunnen worden veroorzaakt.. Bij IE7 heb ik dit nooit gemerkt...
Link naar reactie
Hallo, Doe net een toevallige ontdekking: Als ik op de knop Favorites klik, is er rechtsboven een klein vakje met een groen pijltje naar links te zin. Daar staat bij "Pin the Favorites Center". Als ik daarop klik wordt het pijltje een kruisje (Close the Favorites Center) en "sjeest" mijn muisaanwijzer weer gesmeerd door de favorieten heen... Waarom snap ik niet, maar dat is dus de reden.. Ik kan me niet herinneren of IE7 ook zo'n feature had.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...