Ga naar inhoud

Partitioneren van HD onder Vista64


Aanbevolen berichten

Ik heb een nieuwe pc geassembleerd: moederbord ASUS P5Q SE/R, Intel Q8200, 4Gb memory, HD WD 750Gb. Na installatie WINVista64 (OEM) lukt het mij maar niet om HD naar eigen inzicht te partitioneren. Ik kan telkens de bestaande partitie in ongeveer de helft verdelen en blijf zodoende een C-drive van ruim 357 Gb houden. Ik heb schijfbeheer van Vista zelf gebruikt. Met Partition Manager 9 krijg ik error "operation failed" en lukt het dus al helemaal niet. Waar zou dit aan kunnen liggen? :cry:
Link naar reactie
Aan de gebruiker. :P Vaak is het uitzetten van systeemherstel al voldoende om de partities goed in te delen, ook staat er vaak een primaite partitie op en een extended, een uitgebreide dus. je zou hiet een screenshot kunnen plaatsen voor de duidelijkheid en een opgave wat je precies wilt en welke fouten er worden weergegeven. Ook zou je er 3e party tools erop los kunnen laten, PM dus niet, die is ten eerste behoorlijk buggy en werkt niet in Vista. Paragon heeft een gratis partitie manager, probeer die eens. http://www.paragon-software.com/home/pm-express/download.html
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...