Ga naar inhoud

Help!!! pc crash (Vista)


Aanbevolen berichten

Wie kan mij helpen. M'n pc is net gecrasht. Tijdens het opstarten krijg ik nu te zien paars scherm van Packard Bell, onderin F2 enter bios, F3 open lade, F8 open boot directory. Na open boot directory (F8 ) krijg ik het welbekende beeld met 4 opstart mogelijkheden. Heb ze alle vier geprobeerd maar niets werkt. Na opstarten vanuit veilige modus lukt ook niets. pc ratelt wel maar verder niets. Wat moet ik doen????
Link naar reactie
Nou die recovery disc doet ook niks!!! :evil: Heb alle belangrijke documenten op de externe schijf gezet, de disk erin gedaan maar daar kwam ik ook niet verder mee. Moest eerst zelf de disk opstarten. Daarna maar 1 van de pictogrammen aanklikken, stonden er nl. een heleboel waarvan ik meerendeel niet kon openen. Heb maar gekozen voor "recovery 1". Een hoop foutmeldingen en errors kreeg ik tijdens het recoveren en uiteindelijk kreeg ik gewoon weer m'n buroblad zoals die voor de "recovery" was. En dat in nog geen 10 minuten.
Link naar reactie
Had ik gedaan. Was 4 dagen terug gegaan. Maar heb toen maar gelijk een recovery dvd geprobeerd te maken omdat ik nu zag hoe belangrijk dit is. En wilde m'n pc maar gelijk eens helemaal nar fabrieksinstellingen zetten omdat sommige dingen het niet meer deden of gebruikt werden, er een heleboel rotzooi in stond waarvan ik soms niet eens meer wist wat het was of waar het stond. Klopt het dat ik met een recovery van iemand anders, ook een vista, m'n pc ook kan formatteren???
Link naar reactie
Nee, dat is 't 'm nu juist. Heb 'm al anderhalf jaar maar het lukt me maar niet om zo'n recovery dvd/ master dvd/ herstel dvd/ of hoe zoiets ook mag heten..... te maken. Iedereen geeft het ook een andere naam, heel verwarrend. Heb nu al 3 schijfjes gemaakt omdat die aangeeft dat ik zo'n ding nog moet maken.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...