Ga naar inhoud

[vista] Snelkoppeling word werkt niet (doel is weg)


Aanbevolen berichten

Op 1 of andere manier is de snelkoppeling naar word "wit" geworden. Als ik bij eigenschappen kijk dan onbreekt een tabje, namelijk "snelkoppeling". Erg vreemd. De optie "Herstellen naar vorige versie" werkte helaas niet. Iemand een tip hoe ik deze snelkoppeling fix (nieuwe maken kan waarschijnlijk ook wel, maar ben toch benieuwd wat dit nu weer is :lol: )?
Link naar reactie
[quote:c8ef4c5513="Lange Pier"]Ging toch om de snelkoppelingen? :? Die werken ook nog steeds al heb je de plaatjes ervoor verwijderd. :roll: En wat is het probleem met een repairinstall?[/quote:c8ef4c5513] er is niks verwijderd, de snelkoppeling zelf werkt op 1 of andere manier niet, er ontbreekt een tabje waarop staat waar hij heen verwijst. [img:c8ef4c5513]http://www.pcinside.info/temp/wordprobleem.jpg[/img:c8ef4c5513] Ik moet nu steeds een document openen om word te starten.
Link naar reactie
C:\WINDOWS\Installer\{90110413-6000-11D3-8CFE-0150048383C9} Daar staan de executing files voor die iconen en snelkoppelingen bij mij, haal je daar de boel weg werken de snelkoppelingen wel als je ze verwijst naar de echte executing file maar niet zomaar en ook zie je de pictogram niet. Nogmaals, heb je de mapppen gewist uit de installer map? en wat is het probleem met een herinstall?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...