Ga naar inhoud

heb ik toch 1GB extra voor W7


Aanbevolen berichten

beste allemaal, ik wil graag W7 op mijn computer zetten (virtueel pc) maar ik weet niet of ik een extra GB er bij kan voegen, want ik heb een 32-bit versie van Vista premim, het is dan toch zo dat hij maar 3,07... GB ram herkent? nou in ieder geval is het zo dat ik 4 GB RAM heb is het dan zo als ik virtueel pc instaleer dat ik dan die 1GB er bij kan doen of word hij door de pc niet herkent?
Link naar reactie
Volgens mij moet je een gedeelte van je geheugen toch toewijzen aan je virtuele pc? Dat gaat dan dus van je gewone geheugen af in je windows 32-bit. Dus ik denk dat het gewoon van je 3GB af gaat. Volgens mij kan je met een virtuele pc niet je gehele geheugen toewijzen want dan draait je normale windows niet meer.
Link naar reactie
:) Een virtuele pc is een GEWOON programma onder het host-os. Dus als je op een 32-bit Windows een virtuele machine installeert, is die niet anders dan Word of Excel. Hij is begrenst door het kennen en kunnen van het host-OS. Herkent het besturingssysteem 3 GB dan kan de virtuele machine NOOIT meer dan dat herkennen. Overigens is het wel mogelijk op een 32bit OS en dus een 32bit virtualisatieprogramma, een 64bit OS in een virtuele machine te installeren. Vaak denkt men dat dit niet kan, maar dat is niet zo. Het kan dus wel. Hier een tooltje van wmare van controleert of de configuratie (hardware, os en virtualisatiesoftware) een 64bit OS in een vrutle emachine ondersteunt. http://download3.vmware.com/software/wkst/VMware-guest64check-5.5.0-18463.exe groetjes Edmond
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...