Ga naar inhoud

teveel items op bureablad


Aanbevolen berichten

hey, gisteren heb ik een programma axoncrypt gedownload da's zo'n programma waarmee je dingen kan beveiligen met een wachtwoord. Helaas is er een probleem opgedoken. Ik wou een map beveiligen en ik heb dus op encrypt gedrukt. wat ik niet had verwacht was dat de programma alle individuele bestanden op een verschillende plaatsen in mijn bureaublad plaats. Hierdoor zijn er ongeveer 6000 geëncrypteerd bestanden op mijn bureaublad gekomen. Tot mijn ellende zie ik nu niet eens mijn bureaublad (normaal aangezien je geen 6000 dingen op je bureaublad kan proppen) nu wil ik het wel verwijderen maar ik kan niks openen vanuit mijn C: de enigste manier is via een Firefox->bestand opslaan als en vanuit daar alle items verwijderen. Dit gaat erg sloom aangezien je elke items apart de delete-knop moet indrukken. wat moet ik nu doen? ps: ik heb al axoncrypt geuninstalled. maar de bestanden zijn nog steeds niet verwijderd.
Link naar reactie
[quote:169392f95f="gerben"]Denk dat je beter even in je account onder documents&settings kunt kijken. c:\documents and settings\<gebruikersnaam>\desktop\ c:\documents and settings\all users\desktop\ Als de bestanden een programmmaspecifieke extensie hebben, kun je wellicht ook daarop zoeken, selecteren en deleten.[/quote:169392f95f] ja dat doe ik ook, maar dan moet je ongeveer 5980 items individueel selecteren en verwijderen, alles selecteren en verwijderen gaat niet.
Link naar reactie
ooh nvm probleem opgelost, ik weet niet hoe, maar toen ik mijn computer wou afsluiten om de schijf te formatteren, opende ik taakbeheer (ctrl+alt+del), sloot ik alle taken af en opeens vanuit het niets kwam mijn configuratiescherm eruit. En vanuit daar kan ik alle rommel op mijn bureablad opruimen. Ik kon terug weer mijn achtergrond, pictogrammen zien en al dus bij deze bedankt voor uw tips en verplaats het maar naar het archief -halojamie
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...