Ga naar inhoud

Muziekbestand maken van nummers


Aanbevolen berichten

Vanwege mijn vele muziekalbums zit ik met een "probleem". Ik heb veel dance albums. Maar nu komt het nog wel eens voor dat ik in Album 1 en in Album 2 , hetzelfde nummer heb. Dit komt bij veel liedjes voor. Ik kan deze verwijderen, maar dan is het album niet meer compleet. Nu is er in deze albums ook vaak een m3u. Ik denk dat dit een soort playlist is van dit album? Klopt dit? Mijn vraag was dan ook, om een soort playlist van elk album te hebben. Die m3u bestanden dus. En om dan alle muziek in 1 map te hebben. en alle m3u files. Als je album 1 wilt afspelen, ga je naar de m3u bestanden, en dan krijg je de nummers ervoor. Zo voorkom je dat je 10 x hetzelfde nummer hebt, wat ruimte bespaart. En het word er overzichtelijk door, denk ik. Weet iemand ook, of dit kan of dit mogelijk is? Of heeft iemand een beter idee. Ik heb ook iets dergelijks geprobeerd met een muziekprogramma, om alle muziek in een soort van database te stoppen, maar dit werkt niet goed voor mij. Ik hoor het wel ;)
Link naar reactie
Klopt dit heb ik ook geprobeerd, maar naar mij zins is dit niet helemaal wat ik zoek. Ondertussen heb ik zelf ook gezocht, en zag dat je met winzip heel makkelijk playlist en dus m3u bestanden kunt maken. Dus zo heb ik het gedaan. Nu rest mij alleen nog 1 vraag. Ik heb die m3u soms van naam verandert, en als ik deze wil afspelen zegt ie dat ie de bestanden niet meer kan vinden. Dan druk ik op eigenschappen (van het m3u bestand) en dan verwijst ie naar een bepaalde pad. Dat is die map van het album. Heb namen al gelijk gemaakt, maar werkt niet, Weet iemand hoe ik deze bestanden weer goed werkende kan maken? ?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...