Ga naar inhoud

Ik kan mij niet meer aanmelden.


Aanbevolen berichten

Het is heel raar, ik heb een laptop die bomvol virussen zat. Het is een Dell Inspiron 8000 met Windows XP. Ik had de computer gescand en alle virussen verwijderd, maar ik was vergeten de adapter in de stekker te doen dus toen viel hij in slaapstand. Nou, stekker erin gedaan, opstarten. Komt er vervolgens dit bericht: " Het Systeem heeft geen wisselbestand, of het is te klein. Open het onderdeel Systeem in het Configuratiescherm, klik op tabblad Geavanceerd, ga naar het groepvak Prestaties en klik op Instellingen. Klik op Wijzigen. Kies het tabblad Geavanceerd en klik op Aangepaste Groott. Geef een begingrootte en het maximale grootte voor het wisselbestand op " 1 propleempje: Als ik dan op ok druk, meld ie gelijk weer af.. Wat moet ik nu doen? Bvd Nassim
Link naar reactie
[quote:1bfd9c12c2="dummie13"]Als je de PC opstart moet je op F8 drukken.[/quote:1bfd9c12c2] en wat wil je ermee bereiken? Kom je gewoon in de bios terecht... Probeer eens een herinstallatie van je windows: géén nièuwe!, maar gewoon je XP over je huidige xp heenzetten. Programma’s, spellen en zo moet je niet opnieuw te installeren - je windows-updates echter wèl! Uitleg vind je op http://www.michaelstevenstech.com/XPrepairinstall.htm - maar LEES EERST zeker Warning3, ivm sp2/3 !
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...