Ga naar inhoud

standaard lettertypen in windows xp kwijt


Aanbevolen berichten

Ik neem aan dat je weet hoe je fonts installeert. Rest de vraag welke fonts ontbreken en waar je die vandaan haalt. Een overzicht van fonts in XP is bv. hier te vinden: http://www.nja-ucc.org/shared/tools/xp-fonts.html Je kunt dus vaststellen wat je mist. Dan de vraag waar de fonts vandaan te halen zijn. Bij mij blijken ze te staan in een folder C:\Windows\sevicepackfiles. Als jij die folder niet hebt (servicepack niet of op een andere manier geïnstalleerd) kun je ze van de XP-installatie-cd halen. Ze staan daar in gecomprimeerde vorm in de i386 directory. Arial ziet er dus uit als Arial.tt_ Je kunt die met "expand" uitpakken. (naar bv. Arial.ttf) Als je niet weet hoe dat moet, laat dan maar even weten.
Link naar reactie
Bedankt voor alle antwoorden. Ik had al geprobeerd om van een paar fonts een kopie te maken, maar dat lukte niet. Daarna heb ik van al mijn fonts in Lettertypen een kopie op een cd gezet en deze op pc van kennis overgeheveld. Nu heeft die er i.p.v. een aantal minder een stuk of 40 meer :D Daar kan ik niet van wakker liggen, moet hij maar niet zo klooien. Opgelost dus (hoop ik).
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...