Ga naar inhoud

Probleem met Vista.


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb op dit moment Vista draaien maar hiervoor dus XP. Gisteren had een leraar op school een programma gedownload (de beperkingen weggehaald ;) ) Maar in iedergeval ik had dat op m'n externe harde schijf gezet en wou het thuis open. Toen werd ik infected met iets van virut ofzo :S. AVG en NoD32 konden het allebei niet verwijderen en ik werd er helemaal gek elke .exe was infected. Image terug gezet mocht ook niet baten. Dus ik besloot Vista te installeren. Iedereen bij ons op school had een legitieme vista gekregen via MSDNAA ofzo... Dus ik had m'n bestanden geback-upt en toen alles geformatteerd, Vista Business geinstalleerd en wat geupdate o.a. servicepack 1, En toen begon het SP1 was klaar met installeren en vroeg om een reboot, Ik dus gereboot en toen startte pc niet meer op. Ik zag wel het OS laad balkje maar dan valt ie steeds uit. In de veilige modus een Blue screen, Toen ik [Boot with last working settings] ofzo koos toen werkte het wel. maar nu mijn probleem: Soms werkt die optie wel en soms niet. ik ben vanmorgen meer dan een kwartier bezig geweest met opstarten. Hele tijd viel die uit dan weer een blue screen... Kan dit aan SP1 liggen of heeft iemand een oplossing? Met vriendelijke groet, Clavis
Link naar reactie
IK dnek dat je vista nog een keer overnieuw zou moeten installeren. Je hele hardeschijf nog een keer formateren. Als dit nog niet baat probeer dan keer (als je 2 geheugen module's hebt) 1 van je geheugen module's er uit te halen en dan opstarten. Een andere oplossing zou zijn om een keer je "bios batterij" er uit te halen. Dan je pc opstarten, zodat hij bios overnieuw insteld. Dan pc uitzetten en de batterij er weer terug in te stoppen. Als het nog steeds niet lukt, probeer ik je nog verder te helpen. (Net als de andere)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...