Ga naar inhoud

Quad core onder xp


Aanbevolen berichten

[quote:380dd38700="The Dragon"]Ik zou maar even wachten op windows 7. Dan kan je ook meteen de 64 bit versie aanscaffen. :P[/quote:380dd38700]En wat heeft dat er mee te maken? XPhome ondersteunt inderdaad slechts 1 fysieke processor. EEn dualcore of quadcore is ook maar 1 fysieke processor met meerdere cores. Dat levert dus geen probleem op.
Link naar reactie
Maar nou snap ik het niet helemaal, dus als ik bijvoorbeeld Sony Vegas Pro 8 gebruik op Xp dan maakt hij wel gebruik van 4 cores onder xp?? of gebeurd dit toch echter als ik met Vista werk.. Jah ik wil gewoon graag terug naar Xp, omdat Vista echt bagger is gewoon kwa prestaties. Dan mag ie heel super gelikt uitzien maar als de prestaties niet in orde is ga ik lekker terug, en hoop dat Windows 7 als Xp word met prestaties dan.. Ik bedoel als ik game of bezig ben met video converteren, gaat ineens me HDD eeuwenlang ratelen en Cpu gaat naar 60% omhoog doordat die homo Microsoft shit erin zit die heet SuperFetch zorgt ervoor dat programma's in de toekomst die ik vaak gebruik sneller gaan openen :? :? :? :? En alsof dat nog niet genoeg hebben ze ook nog eens een bagger service erin gepropt die heet Windows Search die ervoor zorgt voor indexering ofzo :? :? En dan heb je ook nog eens die homo Windows Defender die ook lekker bezig is op de achtergrond met auto scan pfffffffffffff en daarom wil ik echt terug naar xp! nou weet ik wel dat ik deze troep dingen allemaal kan uitschakelen maar telken als ik me Windows herstel blijf ik maar bezig met dit soorte dingen.. :?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...