Ga naar inhoud

van 32 bits naar 64 bits


Aanbevolen berichten

hallo mensen ik heb een vraag over windows !! ik heb nu windows 7 beta 32 bits maar heb nu ook windows 7 64 bits maar hoe kan ik die installeren ?? want hij geeft aan van als ik setup open van dat de versie niet geopend kan worden op een 32 bits versie !! wie kan mij helpen ? Vr. Gr. Nicky V/D Brandhof
Link naar reactie
[quote:f871f06b51="adobegek"]hallo mensen ik heb een vraag over windows !! [b:f871f06b51][color=red:f871f06b51]ik heb nu windows 7 beta 32 bits[/color:f871f06b51] [/b:f871f06b51]maar heb nu ook windows 7 64 bits maar hoe kan ik die installeren ?? want hij geeft aan van als ik setup open van dat de versie niet geopend kan worden op een 32 bits versie !! wie kan mij helpen ? Vr. Gr. Nicky V/D Brandhof[/quote:f871f06b51] Ikke niet meer begrijpen. :o In de specs van de laptop zie je welke processor erin zit, manual ervan o.i.d. even doornemen.
Link naar reactie
AMD Better By Design program, featuring: AMD Turion™/Turion Ultra™ 64 X2 dual-core mobile technology with up to 2 MB L2 Cache supporting AMD HyperTransport™ 3.0 technology or, AMD Athlon™ 64 X2 dual-core processor with up to 1 MB L2 Cache supporting AMD HyperTransport™ 3.0 technology AMD M780G Chipset dat zijn mijn spec. van me processor ! maar is dat nu ook een 64 bits of een 32 bits ik heb echt geen verstand van zulke dingen
Link naar reactie
AMD Better By Design program, featuring: AMD Turion™/Turion Ultra™ 64 X2 dual-core mobile technology with up to 2 MB L2 Cache supporting AMD HyperTransport™ 3.0 technology or, AMD Athlon™ 64 X2 dual-core processor with up to 1 MB L2 Cache supporting AMD HyperTransport™ 3.0 technology AMD M780G Chipset dat zijn mijn spec. van me processor ! maar is dat nu ook een 64 bits of een 32 bits ik heb echt geen verstand van zulke dingen
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...