Ga naar inhoud

Vista start niet meer op!


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo,, Ik heb sinds gister een probleem met m'n computer. Ik zette gisteren me pc aan en hij ging zoals gewoon z'n bios controleren enz. Daarna ging hij vista laden. Daarna hoor je het welkom scherm te krijgen. Die heb ik ineens niet meer! Ik heb alleen een zwart scherm met een muis in beeld. Na een minuut ofzo start hij de pc weer opnieuw op en zo blijft die constant doorgaan. Ik vind het een vreemd iets. Ik heb de vista dvd erin gedaan en in de bios aangegeven dat hij moet opstarten via de dvd. Na 5 min laden krijg ik uiteindelijk het vista installatie scherm. Daar heb ik op herstellen geklikt. Toen kreeg ik het scherm wat ik wilde herstellen. Als eerste heb ik de bovenste gedaan. Dat was: "Het probleem herstellen voor automatisch opstarten". Dat vond ik het meest logische. Ik moest de pc weer opnieuw opstarten maar het heeft niks geholpen. Daarna heb ik gekozen voor een back-up laden. Ik heb namelijk 02-02-09 een back-up gemaakt van m'n complete pc. Deze heb ik opgeslagen op me externe hard-disk. De pc ging automatisch zoeken naar de meest recente back-up. Die kon hij niet vinden! Hard-disk is gewoon aangesloten maar de pc kan de back-up niet vinden die erop staat. Heeft iemand een idee waarom mijn pc niet meer opstart?? Alvast bedankt
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...