Ga naar inhoud

windows verkenner problemen (Vista home premium)


anoniem

Aanbevolen berichten

hallo ik heb sinds een dag of 3 wat problemen met windows verkenner. eerst werd hij heel langzaam en wou hij een map niet verwijderen op mijn bureaublad (was niet in gebruik). later liep verkenner vast (denk ik). mijn cpu gebruik ging naar 100% en bleef daar. door windows verkenner. (in taakbeheer gezien) dat ging pas weg bij het opnieuw opstarten. nu heeft hij dat een aantal keer gedaan en nu niet meer (?nog?), maar verkenner blijft vrij langzaam. ook is me computer in zijn totaliteit een stuk langzamer geworden heeft iemand een idee wat dit kan zijn? en is er een manier om verkenner evt te herinstalleren of te herstellen zonder vista opnieuw te installeren? alvast bedankt
Link naar reactie
wat je nog wel eens ziet is dat de verkenner traag wordt als er meerdere schijven in een pc zitten. doorgaans valt dat wel mee, maar het aanspreken van externe schijven, of schijven op een andere pc in je netwerkje, vertraagt vaak behoorlijk. (oorzaak kan ook zijn een overdaad aan (te sterk ingestelde) antivirus-/antimalware-software)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...