Ga naar inhoud

bewegend bureaublad voor vista home premium


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, laatst zag ik bij een vriend (met windows vista home premium) dat hij een bewegende achtergrond op zijn bureaublad had. Gewoonlijk zit dat op Vista Ultimate. maar er schijnt software te zijn waarmee je het ook op een andere vista kan instaleren. weet iemand hoe die software heet, en waar ik het kan downloaden? alvast bedankt! :D
Link naar reactie
[quote:1c4b597894="remco p"]ook dat vraagt ts niet. wrm geeft er niemand eens antwoord op de werkelijke vraag. aan dit soort antwoorden heeft niemand iets. er zijn gwn mensen die niet echt kunne googlen, waar ik er een van ben[/quote:1c4b597894] En waarom zit je nu kritiek op anderen te leveren zonder een antwoord op de vraag van de TS te geven, zoek de verschillen. Overigens staan in die link die ik gaf alle info, ook voor andere versies, zeker geen moeite genomen om die te onderzoeken?
Link naar reactie
[quote:d39cf775a1="koelekarel"]bedankt voor de informatie en de link, ik heb de informatie gelezen maar ik heb flink zitten zoeken maar ik kan het niet vinden om het te downloaden (gratis). zou iemand even een link willen geven waar ik dat wel kan?[/quote:d39cf775a1] Het is niet legaal om het voor andere versies te gebruiken dus derhalve geen links. Overigens kan het met VLC ook.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...