Ga naar inhoud

Melding: Je hebt JavaScript uitgeschakeld


anoniem

Aanbevolen berichten

als ik naar youtube ga krijg ik de melding: Je hebt JavaScript uitgeschakeld of je hebt een oude versie van Adobe Flash Player. Ik heb een 64 bits versie van windows xp maar ik browse met de 32 bits versie van Internet Explorer.. ik heb flashplayer gedownload er staat ook een schermpje dan van succes vol geinstalleerd.. ik heb bij tools internet opties security custom level en dan active scripting op enable gezet net zoals alle kopjes onder scripting.. en nog steeds die melding.. Wie kan me helpen??
Link naar reactie
Oke ik heb even wat geprobeerd: ik had flashplayer shockwave player en java allemaal ge DEinstallerd... toen dacht ik nou laat ik voor de gein weer is naar youtube gaan.. en wat denk je.. nu kan ik die filmpjes bekijken:P dus volgens mijn computer heb ik geen flashplayer meer maar toch kan ik het bekijken:P HOE KAN DIT:P!!!!!!!!! naja ik vind het wel best zolang alles het maar weer doet;) whaha:P toch bedankt voor de tips!!!!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...