Ga naar inhoud

Office 2007 blijft configureren


anoniem

Aanbevolen berichten

Bij alle programma's van office 2007 krijg ik de melding dat de installatie van office 2007 wordt geconfigureerd. Hier had ik voorheen geen last van. het maakt ook niet uit hoe ik de office onderdelen opstart (via het menu of door te klikken op een bestand). Het gebeurt zelf wanneer ik in outlook een mail probeer te versturen. Ik heb office al opnieuw geinstaleleerd, heb de installatieverrificatie al gedraaid, maar het probleem blijft bestaan. Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen? Groeten en vast bedankt Obiwan
Link naar reactie
[quote:fdba2456e3="Obiwan_kenobi"]Bij alle programma's van office 2007 krijg ik de melding dat de installatie van office 2007 wordt geconfigureerd. Hier had ik voorheen geen last van. het maakt ook niet uit hoe ik de office onderdelen opstart (via het menu of door te klikken op een bestand). Het gebeurt zelf wanneer ik in outlook een mail probeer te versturen. Ik heb office al opnieuw geinstaleleerd, heb de installatieverrificatie al gedraaid, maar het probleem blijft bestaan. Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen? Groeten en vast bedankt Obiwan[/quote:fdba2456e3]op de onderstaande site vindt je info hoe je dit kunt tegen gaan. maak de registersleutel aan die halverwege de site staat en volg de aanwijzingen. lees voor automatische registreren= configuren http://support.microsoft.com/default.aspx/kb/928091 computer opnieuw starten succes rijshoorn
Link naar reactie
[quote:912b1fd727="Obiwan_kenobi"]inderdaad geholpen het probleem op te lossen.[/quote:912b1fd727]Mooi :D Bedankt voor het melden. Ik had mij uiteraard ingelezen om een bruikbare link te produceren, maar ben geen ervaringsdeskundige. Jij nu wel :wink: Voor de volgende met dit probleem, vermeld nog even de handeling(en). Jij alvast bedankt daarvoor.
Link naar reactie
I heb de tool "Security Explorer" gebruikt. Een trial is te downloaden op www.scriptlogic.com. Deze trial heeft de functie om het op te lossen. Het probleem is namelijk dat je de rechten moet aanpassen van HKEY_CLASSES_ROOT\.pip Ik heb de rechten van de registeringang gewijzigd met "Security Explorer" in die zin dat ik daar de gebruikers van de pc en de administrator volledige toegang gegeven heb. Deze stonden namelijk niet meer in het overzicht. Voor de zekerheid ook even kijken hoe de rechten staan van msiserver. Zet deze ook op full control Groeten, Hans
Link naar reactie
  • 1 jaar later...
[quote:1c844468dd="m-a-urice"]Kan iemand dit voor een leek stap voor stap mij uitleggen dan moet het lukken toch! Bij mij blijft nog steeds excel 2007 configureren als ik het opstart helaas. Het is zo irritant en duurd ook erg lang, zeker als je het veel gebruikt. Gr Maurice[/quote:1c844468dd] Misschien heb je hier iets aan : http://support.microsoft.com/ph/11346
Link naar reactie
Ik heb dit gevonden alleen dat werkt dus alleen voor word 2007 bij mij alleen nu excel nog maar dat krijg ik niet voor elkaar :evil: [url]http://uksbsguy.com/blogs/doverton/archive/2007/07/21/how-to-get-rid-of-the-installer-configuration-dialog-when-running-office-2007-and-office-2003-on-the-same-system-for-vista-and-other-versions-of-windows.aspx[/url]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...