Ga naar inhoud

Opstarten als Administrator in XP niet gewenst


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb het volgende probleem. Ik heb mijn bestaande account een wachtwoord gegeven en nu heb ik het probleem dat hij automtisch bij het opstarten inlogt als Administrator (hier heb ik geen wachtwoord op). Vervolgens kan ik me wel afmelden en naar mijn gewone account gaan. Hoe kan ik er voor zorgen dat ik alleen mijn huidige account krijg te zien en hier moet inloggen. Ik heb al geprobeerd om in het register een waarde aan te maken voor Administator en deze op 0 te zetten. Dit heeft niet geholpen. Alvast bedankt!
Link naar reactie
Het beste is waarschijnlijk zowel het beperkte rechten-, Administrator- en het verborgen Administrator account een sterk wachtwoord te geven. Een andere manier om automatisch op het beperkte rechten account in te loggen is via applicatie TweakUI. Enig uitleg daarover staat op de site van http://www.schoonepc.nl/optim/tweakuixp.html [quote:3d6ce8d21c] Bij het onderdeel Logon zijn er opties om een gebruiker automatisch laten inloggen [/quote:3d6ce8d21c] Een andere mogelijkheid is: Start > Configuratiescherm > Gebruikersaccounts > Gebruikersaccounts > De manier waarop gebruikers zich aan- en afmelden wijzigen. Daar zou je "Het welkomsvenster gebruiken" kunnen uitvinken.
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...