Ga naar inhoud

Weergave modus in Explorervenster


anoniem

Aanbevolen berichten

Dag, telkens als ik mijn computer opstart, switcht de weergave van de inhoud van een map in een explorervenster, terug naar miniatuurweergaven, of filmstrip. Terwijl ik detailview wil in alle mappen. Als ik dat instel en vervolgens zeg 'alle mappen zoals deze inrichten' gaat het goed, tot de volgende herstart. geen groot probleem, maar wel irritant. Weet iemand waar dit aan kan liggen/een oplossing? groeten, wilhelm
Link naar reactie
Al naar gelang je Windows versie zou het repareren/vergroten van de [b:e93a57811b]IconCache/BagMRU[/b:e93a57811b] een mogelijke oplossing kunnen zijn. Google eens op de volgende 2 woorden. BagMRU ShellIconCache Eventueel aanvullen/combineren met het woord wat voor jouw Windows versie opgaat. Windows 98: [b:e93a57811b]Max Cached Icons[/b:e93a57811b] Windows XP: [b:e93a57811b]IconCache.db[/b:e93a57811b] Vista: [b:e93a57811b]IconCache[/b:e93a57811b] [url=http://www.google.nl/search?hl=nl&q=windows+explorer+view+settings+lost&btnG=Google+zoeken&meta=]windows explorer view settings lost[/url]
Link naar reactie
  • 1 maand later...
hi, het bericht van Rosturp is al even geleden, maar toch... ik ben verschillende keren mee aan de slag geweest en het is niet op te lossen. Ik wordt er goed chagerijnig van. Misschien is dit een idee: het soort details dat je in een venster wilt zien en het type weergave worden toch in het register bewaard? In dat geval zou ik in mijn opstartfolder een link naar een regfile kunnen zetten die automatisch de settings goed zet voor alle folders. Weet iemand waar die settings staan in het register? Met groet, Wilhelm
Link naar reactie
[quote:7cca0743c7="Wilhelm Dipt"]hi, het bericht van Rosturp is al even geleden, maar toch... ik ben verschillende keren mee aan de slag geweest en het is niet op te lossen. Ik wordt er goed chagerijnig van. Misschien is dit een idee: het soort details dat je in een venster wilt zien en het type weergave worden toch in het register bewaard? In dat geval zou ik in mijn opstartfolder een link naar een regfile kunnen zetten die automatisch de settings goed zet voor alle folders. Weet iemand waar die settings staan in het register? Met groet, Wilhelm[/quote:7cca0743c7]Open Explorer (verkenner) kies een map stel dit zo in als je het zou willen zien. Ga via Extra>Mapopties>tabblad Weergave en klik op ‘Op alle mappen toepassen’ Als het goed is worden van af nu alle mappen op de zelfde wijze geopend. Werkt dit niet, log dan in als administrateur (beheerder van deze computer) eventueel via veilige modus. Succes rijshoorn
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...