Ga naar inhoud

Dual Boot


anoniem

Aanbevolen berichten

Je had het eerder over een schijf van 4 GB, maar zoiets bestaat toch niet meer (behalve in een museum)?. Ik begrijp dat je nog wel kunt opstarten naar XP Home, dus daar zou je eens kunnen proberen: Start > rechtsklik op Mijn Computer > Beheer > Schijfbeheer Hierin staan de schijven die in jouw computer zitten. Per schijf kun je zien hoeveel partities er zijn gemaakt en welke driveletter ze hebben. Het zou wellicht zinvol kunnen zijn om het resultaat hier te posten, zodat we kunnen checken hoe deze comfiguratie er nu echt uit ziet.
Link naar reactie
Ja, dat had je inderdaad, maar er klopt iets helemaal niet. Hoe kun je nou XP Home op een 4 GB schijf hebben staan? Dat past toch helemaal niet... Google zegt: [b:2a5a077170]De Asus Eee PC 901 draait op een 2 GHz Intel Atom processor en heeft een harddisk van 12 GB[/b:2a5a077170]. Dus wat is het nou? Als die schijf 2 partities heeft kun je nooit ook nog XP Pro draaien. Sorry dat ik wat achterdochtig klink, maar ik wil graag eerst duidelijkheid over wat de configuratie van jouw laptop precies is voordat we verder kunnen. Probeer dus zo duidelijk mogelijk te zijn in het beschrijven van wat er in Schijfbeheer staat, ook qua grootte van de schijven en partities.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...