Ga naar inhoud

April75

Lid
  • Aantal items

    6
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

April75's prestaties

Nieuwkomer

Nieuwkomer (1/8)

  • Eerste reactie
  • IJsbreker

Recente badges

0

Reputatie

  1. Is al nagekeken en er is wel meer defect aan. Wasmachine zal dus niet meer gerepareerd worden en ik zal een nieuwe kopen. Dank allen voor het meedenken.
  2. Dank je wel, ik ga ff kijken hoe en wat.
  3. Nee hoor staat niet in een vochtige ruimte. Was zelfs 1 x per week heet. Ik hoef ook geen volledige vergoeding hoor, vind alleen dat een wasmachine niet zo snel hoort kapot te gaan. En hier zijn ook bepaalde richtlijnen voor opgesteld:https://www.technieknederland.nl/onze-leden/waar-staan-onze-leden-voor/gebruiksduurverwachting en je hebt natuurlijk altijd de wettelijke garantie die van de levensduur uit gaat. Maar hoe je dat kan bepalen weet ik ook zo niet.
  4. De machine is normaal gebruikt en ik heb op de www.acm.nl/garantie gelezen dat de wettelijke garantie echt wel langer is op een wasmachine. De wasmachine is helemaal verroest aan de voorkant, geeft een melding dat het water niet meer goed weg loopt en lekt helemaal.
  5. Dank je wel. Ja heb ik al gedaan, hun geven aan dat de fabrieksgarantie verlopen is en niks voor me kunnen doen. Reparaties moet ik zelf betalen.
  6. Goedemiddag, Ik heb een vraag, hoe staat het met de wettelijke garantie op een wasmachine als deze defect is? Zowel de verkoper als Samsung zeggen dat de fabrieksgarantie niet meer van kracht is. De machine is aangeschaft op 3 september 2017 het gaat om een Samsung WW80K6405SW AddWash wasmachine voor 649 euro. Volgens de wet heb ik als consument recht op een deugdelijk product. Dit heb ik gelezen op www.acm.nl/garantie. De verkoper wil mij nu 150 euro vergoeden, dit vind ik vrij weinig, gezien de aanschafprijs en de tijd dat de machine mee gegaan is. Wat zou jullie advies in deze zijn? Wat mag ik verwachten van de verkopende partij? Vriendelijke groet en bedankt alvast.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...