Ga naar inhoud

Android factory reset - wil niet opstarten.


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Mijn zusje had onlangs het probleem dat ze geen apps kon installeren, ondanks ze genoeg ruimte had, ik heb gezocht naar oplossingen maar kon er niet goed een vinden. Dus dacht ik, laat ik een backupje maken en dan effetjes een factory reset doen, dat ging toch even anders.\r\n\r\nIk zag telkens een soort gifje op het scherm en verder gebeurt er niets, sindsdien moest ik wachten tot de batterij het begaf. Nadat ik de mobiel weer aanzette ging hij vrolijk weer verder met het tonen van de gif.... en toen heb ik volgens mij een heel erg grote fout gemaakt, ik heb de batterij er uit getrokken, zodat ik misschien via de knoppen een hard reset kon doen. Nu, als ik het wil opstarten, doet hij niks meer, ook niet als ik een hardreset probeer....\r\n\r\nOh, het gaat hier trouwens om de LG Optimus L9. Ik weet alleen de android versie niet, ik gok 4.0/4.0.1, in die richting.\r\n\r\nIs het mogelijk om via de computer er iets aan te doen? Zo ja, wat?\r\n\r\nAl vast bedankt^^
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...