Ga naar inhoud

Explorer.exe foutmelding bij map Downloads


Aanbevolen berichten

Sinds een aantal dagen lukt het me niet meer in de map Downloads te komen.\r\nAls ik er op klik krijg ik een Explorer.EXE foutmelding: Er is voor deze bewerking geen programma aan het opgegeven bestand gekoppeld. Installeer een programma of, als dit al is geïnstalleerd, maak een koppeling in het onderdeel Standaardprogramma\'s van het Configuratiescherm. \r\n\r\nHeb al geprobeerd om een bestand dat in die map stond via Excel te benaderen, maar ook dat lukt niet. \r\nAls ik met de rechtermuisknop op Downloads klik en dan naar de eigenschappen ga, lijkt er ook helemaal geen doel meer opgegeven te zijn. \r\nMaar waar is de inhoud van die map dan gebleven? Er stond nog wel iets in wat ik echt nog wel nodig heb.......
Link naar reactie
Welke link gebruik je om er in te komen ?\nMaak even een andere map downloads, en wijs in IE daar naartoe, werkt het dan wel ?\n\nHet kan zijn dat geprobeerd is die hele map te verwijderen. Zie je de grootte van de map bij de Eigenschappen, en is dat zoals verwacht ? Wel [I]rechtstreeks[/I] de Eigenschappen bekijken met de Verkenner (niet via een link), in c:\\users\\[[SIZE=\"2\"]gebruikersnaam[/SIZE]]\n\nAls de data er in belangrijk is dan zou ik eerst kijken of je met een recovery programma iets terug vindt, voordat je probeert de standaard locatie terug te zetten, b.v. zo (W7):\n[url]http://www.sevenforums.com/tutorials/18583-user-folders-restore-default-location.html[/url]
Link naar reactie
het zal niet zozeer om die map (daar kan je immers op klikken) gaan, als wel om wat windows moet doen als je op die map klikt. volg daarom de aanwijzing in de foyutmelding: \'maak een koppeling in het onderdeel Standaardprogramma\'s van het Configuratiescherm\'\r\n(heb momenteel geen vista of w7 machine hier, dus nu even geen verdere details)
Link naar reactie
  • 4 weken later...
soms is het geval dat windows (explore.exe) de map niet meer aan kan omdat er teveel instaat.\r\nheb ik soms met fraps als daar meer dan 200 gb in zit loopt hij soms vast.\r\n\r\nhier een oplossing die bij mij werkte\r\n\r\nsluit de computer af.\r\n-\r\nstart de computer op en druk gehaaldelijk op f8.\r\n-\r\ntotdat je veilige modus kan gebruiken.\r\n-\r\nstart de computer op in veilige modus.\r\n-\r\nga naar de map download > rechtemuis knop op de map > openen.\r\n-\r\n\r\nals het goed is kan je er nu in.\r\nkan het niet ga via jou internet browser.\r\n\r\nopenen internet browser die jij gebruikt.\r\n-\r\ndruk op downloads. (bij internet explore links boven - google chrome ctrl j )\r\n-\r\ndruk op in map opnenen.\r\n\r\nwerkt dat niet weet ik het ook net meer.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...