Ga naar inhoud

Mijn Windows verkenner is veranderd


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,\r\n\r\nSinds enige tijd zijn bepaalde wijzigingen in mijn Windows verkenner getreden, waardoor ik bepaalde mappen niet meer kan bereiken. Ik moet bijvoorbeeld mijn volgende map kunnen bereiken: \r\n\r\nC:\\Users\\Kees\\AppData\\Local\\\r\n\r\nEchter, hier kan ik in windows verkenner niet meer bij omdat deze alleen de volgende map(pen) aangeeft:\r\n\r\nC:\\Users\\Administrator\\AppData\\Local\\Microsoft\r\n\r\nOp de 1 of andere manier is de hoofdmap met mijn naam veranderd in een map met Administrator waarbij alleen Microsoft als map aanwezig is.\r\n\r\nZou iemand mij kunnen helpen dit terug te draaien?\r\n\r\nGroet,\r\n\r\nKees
Link naar reactie
Klik eens rechts op de map \"Users\" en kies\"eigenschappen\" Kijk even of daar een vinkje staat bij \"verbergen\" . Zo ja haal dat weg. Kies er ook voor om onderliggende mappen zichtbaar te maken.\n\nDan wel je gaat in een map via Organiseren\" naar \"Map en Zoek opties\" en kiest er in het 2e tabblad voor om \"verborgen bestanden\" zichtbaar te maken.\n\nMocht één van deze 2 ideeën werken, dan los je mogelijk het probleem voor nu wel op, maar is je pc toch besmet met een virusje, wat zulke bestanden verborgen zet en zal je moeten ingrijpen, met een goed antivirus programma.\n\nNiek
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...