Ga naar inhoud

W7 houdt upgrade browser tegen


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Heb een Asus ultrabook met W7 64-bits gekocht. Gmail is alleen te lezen in HTML-weergave. Gmail doet suggestie voor upgrade browser. Pagina wordt geopend, maar er gebeurt niets als ik een browser (Chrome of IE) wil downloaden.\r\nJava is (32-bits) is geinstalleerd. Ik gebruik IE9.\r\nWeet niet waar ik moet zoeken.\r\nBij voorbaat dank voor hulp.
Link naar reactie
[QUOTE=Niekie30;624153]Zijn alle updates geïnstalleerd en heb je ook het browser keuze menu doorlopen?\r\n\r\nIk neem eigenlijk aan, dat je dit probleem hebt met IE. Welke versie gebruik je?\r\n\r\nVerder kijk in IE eens via Extra bij Geavanceerd en vink bij \"versnelde grafische afbeeldingen eens aan: Software rendering gebruiken.\r\n\r\nNiek[/QUOTE]\r\n\r\nHi Niek,\r\nDank. Windows update uitgevoerd. Ik gebruik IE9 en rendering staat aangevinkt.\r\nHet probleem doet zich overiges ook bij andere pagina\'s voor. Als ik naar de Telegraaf ga krijg het gewone beeld. Vervolgens klik op \"de krant\" dan blijft het scherm leeg.\r\nHoop dat dit helpt.\r\nFrank
Link naar reactie
[QUOTE=Desperado;624161]Dit al geprobeerd ?? Dus opnieuw instellen van IE9\r\n\r\n//[ATTACH]17159[/ATTACH][/QUOTE]\r\n\r\nBeste allemaal,\r\nHet probleem lijkt opgelost. Ik ontdekte dat firefox wel was te downloaden en te installeren. Toen werd ik keurig gewezen dat plugins als Silverlight niet actueel waren. Een heel riedeltje geinstalleerd. Nu werkt Chrome, Firefox en IE laat het afweten, maar daar is prima mee te leven.\r\nNogmaals dank.\r\nFrank
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...