Ga naar inhoud

Windows Update


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,\r\n\r\nIk heb de volgende vraag. Hebben jullie ook een onstabiel systeem na de updates van September? Soms moet ik een aantal seconden wachten tot mijn context-click eindelijk word uitgevoerd. Soms als ik Live Messenger start (vanuit minimalisatie) dan krijg ik eerst een wit scherm en pas na een aantal seconden zie ik de interface. Dit probleem heb ik op mijn laptop als op mijn desktop.\r\n\r\nBedankt voor jullie reactie,\r\nRichard Moti
Link naar reactie
Ik moest vanavond gelijk denken aan je vraag. Toevallig heb ik WLMess. aan en een tik schermpje open gehad, wat ik naar de taakbalk had gezet. Toen de ander weer iets tikte bracht ik het schermpje weer \"up\" en was het spierwit..... Nog niet eerder mee gemaakt, maar ik klets nou niet echt elke week via WLmess. :-)\n\nNa googlen vond ik deze tips: [url]http://answers.microsoft.com/nl-nl/windowslive/forum/messenger-program/wit-beeld-na-inloggen/b9d48092-4eca-43fb-acc4-fd553699fa42?msgId=bedb916e-c040-4956-833a-6ed2b19a01dd[/url]\n\nZelf nog niet geprobeerd, want ik gebruik dat te weinig, om er een probleem van te maken. Ik sloot het witte schermpje vanavond en opende het weer en toen kon ik de nieuwe tekst weer lezen.\nMaar ik vermoed gewoon een bugje in je WL Mess.\n\nNiek
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...