Anoniem2 Geplaatst: 30 juni 2012 Auteur Delen Geplaatst: 30 juni 2012 soms van C: naar D: en soms van D: naar C:\nOok van externe schijf of een gemounte image.\nIk krijg het iedere keer bij hetzelfde dll bestand.\n\nEDIT: Met hetzelfde dll bestand bedoel ik dezelfde naam bestand. Ook andere dll bestanden met diezelfde naam hebben hetzelfde probleem. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 30 juni 2012 Auteur Delen Geplaatst: 30 juni 2012 [QUOTE=webleyboy;616278]\r\nHoe wil je de tekst hebben?\r\nBij algemeen alles kopiëren en plakken of bij Details?\r\nEn als het Details moet zijn, wil je dan de beschrijving of XML-Weergave?[/QUOTE]\r\nGeen idee (ik heb geen W7), ik wil best even de tekst lezen, hoe je die daar vandaan krijgt is voor jou. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 juli 2012 Auteur Delen Geplaatst: 1 juli 2012 Kijk eens op [URL=\"http://pcsupport.about.com/od/findbyerrormessage/a/binkw32dll.htm\"]deze[/URL] site, en dan met name punt 4.\r\nIk zou de dll die je nu hebt verwijderen en de nieuwe op de plek waar je de oude hebt verwijderd terug zetten, desnoods in veilige modus. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 juli 2012 Auteur Delen Geplaatst: 1 juli 2012 Logboeknaam: Application\r\nBron: Microsoft-Windows-Wininit\r\nDatum: 30-6-2012 18:11:23\r\nGebeurtenis-id:1001\r\nTaakcategorie: Geen\r\nNiveau: Informatie\r\nTrefwoorden: Klassiek\r\nGebruiker: n.v.t.\r\nComputer: PC_Webleyboy\r\nBeschrijving:\r\n\r\nHet bestandssysteem op C: wordt gecontroleerd...\r\nHet type bestandssysteem is NTFS.\r\n\r\nEr is in een eerder stadium een schijfcontrole gepland.\r\nWindows zal de schijf nu controleren. \r\n\r\nBestanden controleren (stap 1 van 5)...\r\n 230912 bestandsrecords verwerkt. \r\nDe bestandscontrole is voltooid.\r\n 1551 records met grote bestanden verwerkt. \r\n 0 records met beschadigde bestanden verwerkt. \r\n 2 EA-records verwerkt. \r\n 98 reparserecords verwerkt. \r\nIndices controleren (stap 2 van 5)...\r\n 289566 indexvermeldingen verwerkt. \r\nDe indexcontrole voltooid.\r\n 0 niet-geïndexeerde bestanden gecontroleerd. \r\n 0 niet-geïndexeerde bestanden hersteld. \r\nCHKDSK controleert de security descriptors (stap 3 van 5)...\r\n 230912 bestands-SD\'s/-SID\'s verwerkt. \r\n357 ongebruikte indexingangen in de index $SII\r\nvan het bestand 0x9 verwijderen.\r\n357 ongebruikte indexingangen in de index $SDH\r\nvan het bestand 0x9 verwijderen.\r\n357 ongebruikte security descriptors verwijderen.\r\nDe controle van security descriptors is voltooid.\r\n 29328 gegevensbestanden verwerkt. \r\nHet USN-logboek controleren...\r\n 36061992 USN-bytes verwerkt. \r\nControle van USN-logboek is voltooid.\r\nCHKDSK controleert de bestandsgegevens (stap 4 van 5)...\r\nLeesfout met status 0xc000009c op offset 0x4db848000 voor 0x10000 bytes.\r\nLeesfout met status 0xc000009c op offset 0x4db851000 voor 0x1000 bytes.\r\nEr zijn beschadigde clusters in bestand 9026\r\nmet naam \\Users\\WEBLEY~1\\NTUSER.DAT vervangen.\r\nEr zijn beschadigde clusters in bestand 41270\r\nmet naam \\PROGRA~2\\COMMON~1\\MICROS~1\\THEMES12\\ECLIPSE\\THMBNAIL.PNG vervangen.\r\n 230896 bestanden verwerkt. \r\nDe controle van bestandsgegevens is voltooid.\r\nVrije ruimte controleren (stap 5 van 5)...\r\n 14427161 vrije clusters verwerkt. \r\nDe controle op vrije schijfruimte is voltooid.\r\n1 beschadigde clusters toevoegen aan het bestand met\r\nbeschadigde clusters.\r\nCHKDSK heeft vrije schijfruimte in de volumebitmap gevonden die als\r\ntoegewezen is gemarkeerd.\r\nHet bestandssysteem is hersteld.\r\n\r\n 104856575 kB totale schijfruimte.\r\n 46664896 kB in 106051 bestanden.\r\n 146528 kB in 29329 indexen.\r\n 4 kB in beschadigde sectoren.\r\n 336503 kB in gebruik door het systeem.\r\nHet logboekbestand neemt 65536 kB in beslag.\r\n 57708644 kB beschikbaar op schijf.\r\n\r\n 4096 bytes per cluster\r\n 26214143 clusters in totaal op schijf\r\n 14427161 clusters beschikbaar op schijf\r\n\r\nInterne info:\r\n00 86 03 00 db 10 02 00 b4 b0 03 00 00 00 00 00 ................\r\n26 05 00 00 62 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 &...b...........\r\n00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 ................\r\n\r\nDe schijfcontrole is voltooid.\r\nEen ogenblik geduld. De computer wordt opnieuw opgestart. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 juli 2012 Auteur Delen Geplaatst: 1 juli 2012 [QUOTE=djenn;616305]Kijk eens op [URL=\"http://pcsupport.about.com/od/findbyerrormessage/a/binkw32dll.htm\"]deze[/URL] site, en dan met name punt 4.\r\nIk zou de dll die je nu hebt verwijderen en de nieuwe op de plek waar je de oude hebt verwijderd terug zetten, desnoods in veilige modus.[/QUOTE]\r\n\r\nOja, was ik vergeten te melden.\r\nDe dll bestanden die geblokkeerd worden kan ik zelfs ook niet downloaden.\r\nIk heb via een website geprobeerd de dll te downloaden, maar lukte ook niet.\r\n\r\nIk ga die link van je nog proberen, maar op dit moment wilt die link van je niet openen.. kan aan mij liggen hoor ^^ Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 juli 2012 Auteur Delen Geplaatst: 1 juli 2012 [QUOTE=webleyboy;616310]Logboeknaam: \r\n 104856575 kB totale schijfruimte.\r\n 46664896 kB in 106051 bestanden.\r\n 146528 kB in 29329 indexen.\r\n [B] 4 kB in beschadigde sectoren.[/B]\r\n 336503 kB in gebruik door het systeem.\r\nHet logboekbestand neemt 65536 kB in beslag.\r\n 57708644 kB beschikbaar op schijf.\r\n\r\n 4096 bytes per cluster\r\n 26214143 clusters in totaal op schijf\r\n 14427161 clusters beschikbaar op schijf\r\n\r\n[/QUOTE]\r\n\r\nEn dat is niet veel, maar voldoende om deze problemen te veroorzaken.\r\n\r\nNiek Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 juli 2012 Auteur Delen Geplaatst: 1 juli 2012 [QUOTE=Niekie30;616347]En dat is niet veel, maar voldoende om deze problemen te veroorzaken.\r\n\r\nNiek[/QUOTE]\r\n\r\nInderdaad. Ik heb een topic over een kapotte harde schijf waarbij ik een videobestand niet meer kan uitlezen omdat de sector waarin het staat beschadigd is. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 juli 2012 Auteur Delen Geplaatst: 1 juli 2012 Maar waarom dan ook geen download mogelijk ? Dat lijkt mij trouwens veel meer een probleem met een AV programma, en staat [I]misschien[/I] los van het probleem.\r\n\r\n[url]http://support.microsoft.com/kb/911203/nl[/url]\r\nEen vertaalde pagina.\r\nHeb je geprobeerd (zoals daar uitgelegd b.v.) het bestand van een spel CD/DVD te halen ? Desnoods eerst op een andere PC, en dan op een stick proberen over te brengen ?\r\n\r\n\r\nDie schijfcontrole was nodig, maar of dat het probleem is is niet makkelijk te zeggen. Wel is de beschadiging gevonden in user.dat, en dat kan flinke problemen geven.\r\n\r\n\r\nMocht je trouwens het bestand willen downloaden, doe dat dan het liefst door de codec in zijn geheel te downloaden en installeren vanaf de site in deze tekst voorgesteld:\r\n\r\n[url=http://www.ehow.com/info_12193493_binkw32dll-file.html]\"[I]In some cases, a Binkw32.dll error message will appear on the screen when you try to play videos encoded with the Bink codec. This error message usually appears if the codec is missing, damaged or corrupt. If you\'re unable to play Bink videos, download the codec directly [B]from the RAD Game Tools website[/B] [/I].\"[/url]\r\n[COLOR=\"White\"].[/COLOR] Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen