Ga naar inhoud

NTFS Recovery


Aanbevolen berichten

Goedemorgen,\r\n\r\nBij een pc van een kennis van een Rootkit gedecteerd door zijn anti-virus. Helaas kreeg die het niet voor elkaar om hem goed weg te halen. Nu heb ik hem weggehaald met TDSSkiller van Kaspersky. Alleen nu start de pc niet meer op.\r\n\r\nOok als hem probleem op de starten via Hirensboot cd geeft hij aan dat de NTFS table beschadigd is. Ik kan de partitie ook in de mini xp van hirens niet openen. Hij geeft dan aan dat de partitie unaccesable is.\r\n\r\nHeeft er iemand ervaring met het recoveren van een ntfs table?\r\n\r\nBedankt alvast!
Link naar reactie
Wat je kan proberen is de Windows CD/DVD er in doen van de Windows die geïnstalleerd is.\nBij Windows XP kan je herstel console openen en commando`s invoeren.\nGebruik dan \'fixboot\' en daarna \'fixmbr\'\nDit zou kunnen helpen, maar weet niet zeker.\nIk weet ook niet of Windows Vista of Windows 7 deze console heeft.\n\nVoor alle 3 de Windows versies kan je ook deze zelfde CD/DVD gebruiken en opstarten. In de installatie kan je herstellen kiezen of repareren.\nHierdoor wordt of een systeemherstel uitgevoerd of Windows bestanden terug gezet. Hierdoor zou je Windows weer moeten werken en documenten blijven dan normaal gesproken gewoon staan.\n\nPS. Als antwoord op je vraag voor het recoveren van NTFS table...\nFixboot en fixmbr zouden hiervoor de oplossing al moeten zijn...
Link naar reactie
Het valt me nu overigens op dat je dit probleem hebt toegevoegd in de sectie van Windows XP. Was me nog niet opgevallen. Sorry.\nJe kan bovengenoemde commando`s uitvoeren via de Windows XP CD.\nIk ben ervan overtuigd dat dit zeker gaat werken, aangezien het mij ook heeft geholpen een aantal jaren geleden met een soortgelijk probleem.\n\nOverigens, mocht dit niet werken. Ik heb gelezen dat je Hiren Boot CD hebt.\nOok op Hiren Boot CD staan tooltjes voor de NTFS table.\nMaar ik zou de Windows XP CD nemen, denk ik betrouwebaarder dan Third-Party tools.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...